neděle 13. září 2009

Výlet.








Tak dneska mě můj manžel po ránu překvapil a pozval mě na výlet.Tak jsme si půjčili Nikolku aby jsme nejeli úplně sami a vyrazili jsme na hrad Loket.Cesta proběhla bez problémů ale problém nastal pod hradem.Děda cestou povídal Nikolce že tam jsou strašidla a ta se pod schodama šprajcla a že dál nejde.Musím říct že děda to ode mě schytal má nápady jak malej děti se nestraší.Nakonec se s ní šel projít a cestou jí ukecal že nakonec dovnitř šla.Ale strašidla tam jsou a parádní ale tam jsme jí nevzali šli jsme tam každý sám a ten druhý hlídal Nikolku venku.A musím říct že i já jsem chvilkama měla divný pocit.

2 komentáře:

Mariedusicka řekl(a)...

Tedy tak to je dokumentace, uplně mě běhá mráz po zádech, musí to tam být strašidelný

Štěpánka.Š řekl(a)...

Hůůůů..... tak to je výlet do strašidelného zámku....... jak má být...!!