neděle 4. října 2009

Podzimní kit.






Tak jsem tady zase s kitem.Pokusila jsem se udělat podzimní.Kytičky jsou focené před týdnem takže podle mě podzimní jsou.Něco je tam kreslené a to jsem si dělala pro Nikču tak jsem to přidala.Protože papíry je moje slabá stránka ty mi teda moc nejdou tak mi pomohla Štěpánka a papíry č.2 jsou od ní.A protože Štěpánku baví dělat masky a texty tak jsme to hezky splečně dali dohromady a její masky s textama jsme dali jako takový malý bonusek.

DOWNLOAD
DOWNLOAD
DOWNLOAD
DOWNLOAD
DOWNLOAD
Stahovat můžete i u Štěpánky ZDE
Nebo na Babinetím blogu ZDE

3 komentáře:

Tutule řekl(a)...

Jé holky, vy jste šikovné!!! Tleskám, je to super, ježečci jsou roztomiloučcí!!!

Eva řekl(a)...

... holky vy jste koumáci... krásné podzimní frebíčko ... povedlo se Vám to !!!

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search řekl(a)...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 10 post on Oct. 04, 2009. Thanks again.